יום שלישי, 27 בינואר 2009


את מי אתם רוצים, את ביבי או את לבני?


"גבירותיי ורבותי אנחנו כאן בפתיחת מערכת בחירות קצרה ואני רוצה בתחילה לקדם בברכה את חברי הסיעה ואת בנימין נתניהו שיהיה בקרוב ראש ממשלת ישראל."
"בעוד שבועיים ושעתיים פחות רבע, ישמע כל עם ישראל את מילת הקסם: מהפך! בעוד שבועיים יאמר העם את דברו בקול צלול וברור, יחד עם הנבחרת הנהדרת שיש כאן. לפני שלוש שנים הכל היה שונה. ביקשו מאיתנו לעזוב את הליכוד ולהיכנע לרעיון העיוואים של ההתנתקות. אנחנו החלטנו להשאר. אנחנו החלטנו להשאר בליכוד."
"בתקופה זו, חבורה של 12 מופלאים הצליחה לעשות את הבלתי יאומן ולסכל את כוונות הממשלה לוותר על ירושלים, לוותר על יהודה ושומרון, לוותר על הגולן. בעוד אנחנו הצלחנו להכניס את החמאס לרשימת תנועות הטרור בכל רחבי העולם, איפשרה קדימה את עלית החמאס בבחירות ברצועת עזה."
ח"כ שלום השווה את מדיניות נתניהו ולבני בתחום החוץ ופועלו של כל אחד מהם לקידום מעמדה בעולם. פעם אחרי פעם הראה שלו את עמידתו האיתנה של הליכוד ושאל את הקהל במי יבחר - "ביבי או לבני?". פעם אחר פעם השיב הקהל בשאגה 'ביבי!' בתגובה. שלום הוסיף - "יש לנו מדינה יהודית, צבא חזק ומנהיגות חזקה שתעמוד נחושה מול איראן."
"המלחמה נגד החמאס לא הושלמה, לצערי שלמנו מחיר יקר, מחיר לא פשוט. הארגון הזה פועל להשמדת ישראל ואנחנו נדע לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. לא בצורה שנותנת להם לפעול בבחירות, אנו נעשה זאת עם המנהיגות הזאת". "אנחנו צריכים ליכוד אחד גדול מול כל השמאל".


יום שני, 19 בינואר 2009

"בעתיד יוכח כי ההסדר הנוכחי שגוי"


היה פה מבצע מזהיר של צה"ל שהיה ערוך היטב מכל הבחינות, אך בסופו של דבר היעדים לא הושלמו וההוכחה לכך היא שהפסקת האש הופרה מיד עם תחילתה, גלעד שליט לא הוחזר וההברחות נמשכות.בקרוב כולם יווכחו לראות, כפי שקרה במלחמת לבנון השנייה עם החלטה 1701 שכולם כיום יודעים שהיא היתה טעות, כך גם בהסדר הנוכחי כולם יראו בעתיד שזו היתה החלטה שגויה. החמאס ימשיך להצטייד בטילי פאג'ר כפי שהיה בתקופת התהדיה והטילים יגיעו בסופו של דבר גם לתל אביב.כמו כן מסמך ההבנות שנחתם היה אך ורק צילום לצורכי תעמולת בחירות, ולמעשה לא היה צורך בכך ששרת החוץ ציפי לבני תסע לוושינגטון. היו יכולים לחתום על כך ברמת השגרירים בלבד.לגבי כל אלו שתקפו הבוקר את הליכוד על כך שביקרנו הבוקר את הממשלה אני אומר: הליכוד נתן גיבוי מלא בזמן המלחמה ואף השתתף במערך ההסברה בארץ ובעולם, אבל כעת צריך לומר את האמת- שהמטרות לא הושגו ושציפי לבני התגלתה ככזאת שאינה מסוגלת להנהיג.




Powered By Blogger

סה"כ צפיות בדף